nununundunyasi Aabbccc maşallah bebişim güzel yükseliyor ❤️❤️ ben de dün öğrendiğimde 1072 çıktı yani dün. Yarıb bi daha baktırmayı düşünüyorum ❤️
Aabbccc nununundunyasi bende yarın verecem tüp bebek doktorumun yanına gidecem😍 maşallah sizinkide güzel yüksek 😍🙏
biranne__ Aabbccc benim arkadaşım da ilk gebeliğinde bunu yaşamıştı gayet sağlıklı doğurdu korkma canım doktoruna güven
Ask1907FB Aabbccc bende de vardı bana ilaç başladılar gebelikte 2.5 olması lazım iken benimki daha alt değerlere düştü ilaç düşürüyor yaniii
Aabbccc Mlkyl canım bilgi ver demiştin de doktorum aradı biraz yüksek dedi ilacının dozunu arttırdı haftanın 5 günü 75 doz içecem 2 gün 75 1.5 tane içecem yani