Shnern Bugun 40+0 oldum ve bebegim hala gelmedi ultrasyonda dahada ilerde nolur duanizi esirgemeyin ismim gulumser bir ayetul kursi bir rabbi yessir bile yeter pazartesi suni sanci verilicek gelmezse bebisim 😥😥😢😢😢
gizemmm Shnern ne kadar güzel bi isminiz varmış ☺ Lisede en sevdiğim hocamın adı. Allah en kısa zamanda kolaylaştırsın bi an önce doğumunuz başlar inşallah. 39. Haftaya gireceğim bende aynıyım hala. Okudum size de 🙏🏼
seydanurceyhan Allah yardimcin olsun sag saglim kucagina almayi nasip etsin rabbim cumanin mubaregine isallah bi avazda kurtulursun canim
Shnern gizemmm allah razi olsun canm cok saol insallah ikimizde hayirlisi ile kurtuluruz 😊 rabbim su gibi dogumlar nasip etsin