Beroglu Arkadaşlar merhaba. 4. Haftamda gebeliğimi farkedip kan testi yaptırdım ve D vitaminim düşük çıktı. Doktor 5. Haftamda günde 10 damla devit-3 verdi. İnternetten baktığımda gebeler 3. Ayda başlamalı diyor. Benim gibi olan var mı ?
Ya_Sa Beroglu benimde D vitaminim 10 çıkmıştı doktor devit 3 ün hepsini kafama dikip ya da portakal suyuna karıştırıp içmemi söylemişti tüm şişeyi. 3 hafta boyunca 3 kere kafama dikip içmiştim