Elifyarenaydemir Kızlar bugün 6+0 haftalığım 2 gün önce kadın doğuma gittim karından ultrasonla keseyi gördü 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi siz ne zaman kalp atışını duydunuz
yeschef-13 Elifyarenaydemir Ben 5+2 de kese 6+2 de kalp atışı ama erken fark ettigim için hamile olduğumu öğrendigimde doktorum max 3 haftalık demişti o yüzdsm erken oldu takibim ve her doktorun çalışma sistemi farklı benim doktorum kalp atışını alana kadar her hafta çağırmıştı💐
BebekHrcn Elifyarenaydemir aynı şekilde 6 + 3 haftalık keseyi gördük sadece 8+3′te gittim Kalp atışını duydum Evet 2 hafta Beklemek çok stresli oluyor kafamda bir sürü acaba soruları oluyor ama içinizi rahat tutun Bana da öyle demişler ne çok şükür kalp atışlarını duydum Eminim siz de duyacaksınız içinizi Ferah tutun