Selam arkadaşlar bende pcos var ilaç ve çatlatma iğnesiyle hamile kalmaya çalışıyorum.
Dr duphaston verdi,bir kaç aydır kullanıyorum iyi laç kötü etki yaratmadı bende.Ama bazen adetlerimde fark oluyor mesala günü az oluyo kan miktarı bazen az oluyo.Geçen ay normaldi ama mesela şuan biraz kan miktarı az.Bu normalmidir sizce? Başka ilaçlarda kullanıyorum bunlarında etkisi oluyordur belki? Bazen stres falan yaşıyorum