ilaydaad23 Iyi aksamlar hanımlar bugun doktor kontrolum vardi seker yuklemesi yapildi cok sukur bi sorun cikmadi. Ama idrarda enfeksiyon cikti doktorum da erken dogumu tetikler diye ilac tedavisine basladi azosilin antibiyotik verdi aranizda kullanan var mi idrar yolu enfeksiyonu icin.
candanpdr Çok geçmiş olsun🙏 Ben de ilaç kullanmak zorunda kaldım ama hala geçmedi tekrar gidicem doktora. Enfeksiyon bebeğin için tehlikeli olacağından kullanmanı öneririm. Tabii k.doğum doktoruna da haber ver mutlaka
ilaydaad23 candanpdr doktorum tahlilde kendisi gordu ve azosilin antibiyotik verdi zaten canim cok sağol sana da cok gecmis olsun😊