Tatar59 minnos1mom herkesin zevki farklı canım. Ben daha naif isimleri seviyorum Ebrar kaba geliyor nedense kulağıma. Zeynep, Leyla, Asya o tarz seviyorum hem eski hem sürekli güncel kalabilen.
Hum_1 @minnos1mom Bence güzel benimde ilk çocuğum olucak babası ebrar olsun dedi ben de yanına ek olarak alya koyalım dedim inşallah kızımın adı Ebrar Alya olucak ☺️ kimine göre kaba kimine göre güzel ama çevreme söyledim gayet güzel isim dediler çokta kaba değil yani söyleme tarzına bağlı