Herkese merhaba sevgili hanımlar. 3 aydır ikinci bebeğimizi düşünüyoruz ve 3 aydır ovulasyon takibiyle deniyorum ama hala sonuç alamadım. Yumurtlama net görüyorum innovita ile deniyorum çatlamayıda görüyorum ay sonu sonuç negatif. Bu arada ovulasyon testi yapmasam bile yıllardır biliyorum yumurtlama günlerimi net belirtilerini yaşarım her zaman ve adetlerimde düzenlidir. Bu durumu yaşayıp sonunda gebe kalan var mı aranızda? Neden olmuyor😞