Esra6363 bebek hareketleri nasıl peki,bir de düzenli giriyor mu(dakika tutarak anlatsınız)adet ağrısında bele gelen bi ağrı olur ya ona mı benziyor,ben de 36+2 yim ben de gidecek oldum doktıra sonra vazgeçtim,kendimi yorduğum için o ağrıları olduğunu farkettim,benim 4.hamilelik