Seda_nur4760 canım sakın biberon verme aynı seyi bende yasadım 46 gunluk kızım biberon verdik hala beni tutmadı gogus ucum da yoktu sımdi azıcık var yınede almıyor dunde mastit oldum tek tedavisi emmekmiş o yuzden sakın verme kasık biberonla ver sırıngayla ver gogus ucu bile takma onu da yaptım yınede kendi mememi almadı sırıngayla gogsunu cek acıyor ama dayan surekli yap emer benım yaptım hatayı yapma canım o kadar pişmanım ki o mastiti yasadıktan sonra hele oyle bı acı yok 🤦🏻♀️sagıp verırım surekli yinede gecmez dedı doktor emmesi lazımmış tam boşalım olmuyormuş deniyorum her gun almıyor 😔 o gogus ucu silikon olan surekli kayıyor dusuyor yere tutturması agrı bı dert cocugun surekli hava yutması kenarlardan gaza sebep oluyor o ayrı bı dert zaten onunla bıle 5 dk emerse emiyordu oda zor bela sütü çektikçe ucuna birikiyor surekli de emme refleksi yapamıyor bekliyor dinlenıyor o sıra agzıda biriken sut bebegım yakasına akıyor ooooo 6 tane aldım bıde boyutları varmıs kucuk olanı aldım yınede aynı sorunları yasadım ister dene ama bana kalırsa yapma