Alizeyasemin 25+5 deyiz sağ tarafım ağrıyor oturup kalkarken o tarafa yada başka tarafa dönerken ağrıması normal mi?
Hamisbayan Alizeyasemin benimde ağrıyor canım kasıklarımda özellikle doktora gittim idrar kültürü verdim enfeksiyonum çıktı o ağrı yapıyormuş 26. Haftadayım bende
Elfthh Alizeyasemin canim ben hiç oraya dönüp yatamiyorfum haftalrimizda uyuşuyor böbrek falan diye korktum enfk meğer kas agrisiymis sadece değince yatınca dönünce daha çok acıyor dimi