23 haftada girdiğim detaylı ultrasonda leteral ventrikül 7mm çıktı ve perinatolojiye yönlendirdi normal olduğunu takip önermedi ayrıyetten kalbinde parlaklık görüldü sıvı aldırmamı istediler kabul etmedim ertesi gün başka bir hastaneye gittim ve orda bana herşeyin normal olduğunu beyninde birşey göremiyorum dedi ama kalbinde parlaklık olduğu görüldü Buda tek başına bir anlam ifade etmiyor dedi doktor ve ben 3 gündür uyumuyorum sürekli düşünüyorum kafamda internetten okuduklarım beni çok çok etkiledi ve çok korkuyorum bebeğimin sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesini çok istiyorum ve gözlerim yaşlı hergün dua ediyorum doktor beyninde bir sorun yok dedi ama yinede takip edeceğiz dedi bu durumda olanlar var mı acaba zamanla geçiyor mu bebeğiniz sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi mi lütfen bana dua edin dualarınıza çok ihtiyacım var 😢🤲🏻