Arkadaşlar 36. Haftadayim belki 1 aydır mide yanması ve şişliği ile boğuşuyorum. Doktor gaviskon şurup verdi ezcane galviks muadil olarak verdi 3. Şişeye başladım. O da bı ise yaramıyor. Aynı zamanda maden suyu, sakız süt vs şeyler de etki etmiyor denedim. Şurup içinde anlık dindiriyor ama yan etki olarakta midemi şişiriyor bu sefer de nefesim zorlanıyor. Dr a dedim ama yine aynı ilaç başka birşey yazmadı. Allah için etkili bir ilaç yöntem bilen eden yazsın lütfen. Yemeğe icmege korkar oldum demir depom boşalmış kanın düşmüş dedi Dr. Düzgün beslenemez oldum. Lütfen etkili birşey bilen varsa yazsın. Gece saat başı yanma veya siserek uyanmak beni çok zorluyor artık 😮💨🤢