Busebozkurt0310 Kizlar 33 haftama girdik çok heyevanliyim ikinci bebişim sizler hazir misiniz benim bi dunya utum var hazirlanmadim henuz
Eda91- Busebozkurt0310 Beyzaznur Bende 31+5 im. Yurt dışına taşındık. İki ay oluyor. Alışamadım. Çok yalnızım, korkuyorum 😕 Nişanda 4 yaşına girecek kızım var. Doğum sezaryen olacak büyük ihtimal. Bakacak kimse de yok. Çok uzaktayız. Allah yardım etsin. Hiçbir şey almadıkta, hazırlamadım da
Fatimanur Busebozkurt0310 bende 33+5 haftalığım ütü bitti şükür valizim kaldı tek onu da yavaş yavaş hazırlıyorum 🙂 sizde kaburga ağrısı olur mu ?
Medinedogru03 Busebozkurt0310 ay aynıyız bnde 33 girdim 2 çocuğum benimde , valla Bn yarısını tamamladım kiyafetin yarisi kaldı utuliyecegim sonra da valizimi yaparım hepsi bitince 😁
Beyzaznur Bende 32 hafta daha elimi hiç birşeye sürmedim ne temizliği yaptım nede hazırlık ayın 15 inde randevum var temizliği yapıp kıyafetlere giriscem
Fatimanur Eda91- rabbim yardımcınız olsun canım bende yurtdışındayım siz hangi ülkedesiniz ben almanyadayım herşey yoluna girecektir ve olacaktır inşllh stress yapmayın
Busebozkurt0310 Eda91- yaa allah yardımciniz olsun kötü bskmayin vardır bundada bir hayır kolaylikla geçsin bu zor günleriniz inşallah
Eda91- Fatimanur Ben de Kanada’dayım. Almanya olsa teyzem orada yaşıyor. Gene kendini yalnız hissetmezdim. Ama burası dünyanın bir ucu ve gerçekten korkuyorum. Nereden ne alacağımı bilmeden, öylece bekliyorım
ateenmommy Aynı haftadayız 😌 Hastane çantamı, genel temizliği, bebeğin eşyalarını alıp dezenfekte etme işini bitirdim. Yalnızca günümüzü bekliyorum ne zaman gelmek isterse beyefendi 😃❤️
Busebozkurt0310 Medinedogru03 ohhh birdey kalmamış ben birde memlekkette düşünüyorum doğumu erkende gitmek istemiyorum siz doğumlarimiz hangi hafta olur tabi ilkini sezeryan yaptıysanız haftayi söylüyorlar benim ilki sezeryan sanirim buda
Fatimanur Busebozkurt0310 anladım canım dün feci şekilde kaburga ve sırt ağrısı geçirdim merak ettim aynı hafta olunca oluyor mu acaba sizde de diye
ateenmommy Busebozkurt0310 Öyle mi 😍 Biz ismini Milan olarak tercih ettik, umarım sağlıkla kucağınıza, siz? 😊
Medinedogru03 Busebozkurt0310 aynen az kaldı, normal olcak yurdişindayim burda sorun olmadıkça sezeryan yapmıyorlar 25 Nisan dogum 41 haftaya kadar yolum var öncede gelebilir artık bakcaz ilki 40+5 geldiydi kizim , himm ne zmn söylüyorlar ki sezeryan gününüzü?
Busebozkurt0310 Kizlar sezeryan yapacak olanlar acaba kaçıncı haftada alırlar kızım 37+3de gelmişti henüz gitmedim kontrole sizlere ne dediler nisan başı gubi mi gelirler
Busebozkurt0310 Aryaam yaaaaa 38 de yani daha fazla bekletmezler yine erken değil gayet iyi 10-15 gün erken aliyolarlar sezeryanlari
Busebozkurt0310 ateenmommy Bizde metehan 🥰 yaa ismi çok guzel bende çok begeniyorum o ismi ismiyle yaşasın inşallah güzel adam 🐣
Busebozkurt0310 Medinedogru03 bu haftalarda artık doktor söylüyor ben daha gitmedim diktira 1 haftam.var o yüzden soruyorum sağlıkla gelsinler inşallah