eda006 Yarın kontrolüm var 39+4 olduk bugün pazar günü tam 40. Haftası doluyor. Acaba yarın doktorumla konuşsam hafta içine yatış istesem suni sancıyla doğumu benim isteğimle başlatır mı böyle birşey mümkün mü acaba 41 ve 42 yi görmek istemiyorum çünkü
Elifesmira eda006 suni sancıyı çok hafife alma derim bence biraz daha sıkmalısın dişini bu esnada yürüyüş merdiven çıkma vs. Egzersizleri mutlaka yapmalısın
Bsrblr eda006 bende aynı seylerı dedim sunı aldım her yerım yırtıldı bugün 45 günlüğüz yenı dkısler dökülüyor üstelik oğlum Sureklı ağlıyor suan da ıcıme tekrar bı koysam dıyorım ☺️☺️
YldrmNUR eda006 bacım son 88 gün ama inan bende doğurmak istiyorum artık 😂 umarım benim bebiş 40.haftaya kadar bekletmez yoksa ben çatlarım beklemekten 😂
eda006 Hamilebirisi_06 sezeryan olmak istemiyorum eğer bir sıkıntı çıkmazsa en son düşüneceğim şey sezeryan düşünseydim doktorum geçen haftaya gün verecekti zaten
Hamilebirisi_06 eda006 Bende arada derede kalıp sezeryan olmuştum en son bebeğin kilosu iyiydi Riske atmamıştım inşallah gönlünüzce hayırlı güzel bir doğumunuz olur ağrısız sızısız
eda006 Elifesmira yapamıyorum ki ayağa kalkıp az bi yürüsem aşağı doğru öyle bir baskı oluyor ki sanki çocuk düşecek gibi dayanamıyorum artık 😂
eda006 Bsrblr ben beklesemde geleceği yok gibi hissediyorum ya ha 1 hafta erken 1 hafta geç sanki o suni eninde sonunda başıma gelecek 😂
eda006 YldrmNUR bende hep uygulamanın verdiği gün sayısından hep kafama göre eksik sayardım 38 de doğar diye düşünürdüm gün sayısı bitmek üzere üstüne daha bide doğarsa 😂