Didemaydintaskin çok derken kaç tane mesela? 5-10? 100 ü geçmiş midir vaka sayınız? Peki kaçının muayenesini yaptınız, endometrium yapısı hakkında bilginiz var?
Ne güzel demişsiniz, okuduğunu anlamak lazım,bakın yazmışım, tekrar yazıyorum “gebe kalamazsın” diye korun demezler zaten, “risk taşıyorsun, biraz toparlanmasına zaman verelim” diye korun derler. Risk demek te kesin sıkıntı olur demek değil, OLABİLİR demektir. Doktora falan gitmeyin siz, ne gerek var...
Biz okuduğumuzu anlamışız ki o diplomaları almışız. Hayat ta sizin buyrun istediğinizi yapın. Doktor hn artık o kadar bezmiş ki birşey bile yazmıyor kadıncağız. Bilen bilmeyen herkesin konuşup fikir manüplasyonu yapmasına da ilerlemek denmez. Ben de başkaları okuyup etki altında kalır belki diye yazdım, bu saatten sonra isteyen istediğini alır ve anlar, size laf söz anlatmakla uğraşamayacağım.