Happybabby111 12+5 te ki ultrason görüntüsü de bebeğimin ense kalınlığı 7 mm çıktı.boyle bir durum yaşayan varmi
Hamilebirisi_06 Happybabby111 yüksek çıkmış 🥺 başka test vs istediler mi amniyon sıvısından alıp bakmak gibi
Merve_3351 Happybabby111 canım fazla çıkmış ama hiç endişelenme bazı dr.ler yanlış ölçüm yapıyorlar başka şeyleri ense diye ölçüyorlarmiş günün gelince 2li test. Yaptır
Semre1407 Happybabby111 benimde 4.5 çıkmıştı karnımdan sıvı aldırıp teste gönderdiler ama mutlaka perinatoloji bölümüne devam et👍
Barabar Happybabby111 benimde başıma geldi fakat ense kalınlığı dışında farklı bulgularimiz da vardı sizin yoksa iyi çıkar inşallah nipt yaptırabilirsiniz
Happybabby111 Yani sadece ense kalınlığına bakıp riskli gebeliğe gönderdi.yarin başka bir Dr gidicem umarım daha iyi bir sonuç gelir.İnsan kötüyü düşünmeden duramıyor
Semre1407 Happybabby111 Allaha şükür temiz geldi sonuçlarım ama 20.haftaya kadar perinatoloji bölümüne devam ettim sonra doktor azaldı dedi şuan 36.haftadayım ense kalınlığına dair bir şey yok ama önemli bir konu ihmal etme mutlaka baktır sonucu temiz gelir inşallah stres yapma 🙏🏽
Beybitooo Semre1407 ayy gözünüz aydın benim 2,5 çıktı ama ensede kist vardı kaybolur mu kaybolmaz mı yada ense ondan mı kalın çıkıyor bilmedikleri için yaptılar bizde sonuç bekliyoruz ama burun kemiği falan onun dışında herşey normal
Happybabby111 Bugün perinetiloji Dr muayene etti ense kalinligini 12mm ölçtü birgunde 5mm fark var burnuna felan bakmıyorlar bile amiyosentez önerdiler.oda 3 hafta sonraya kalbi durmaSa dedi.durum bu şuanda nasip herşey bir şey dusunemiyorum
Svl2109 Happybabby111 bende çarşamba yaptırıcam özel bir kliniğe gidiyorum normalde kaç çıkması lazım başka doktora göründünüz mü nasıl çıktı sonuç ?