Merhaba güzel anneler, anne adayları ve anne olmak isteyenler 💕
Ben şu an 34 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim ve normal doğum yapmak istiyorum. Ama kesi dikiş vs olmasın istiyorum. Sonuçta özel bölgem ve zarar görmesini kesilip dikilmesini istemiyorum. Bu düşünce beni çok geriyor. Siz neler yaşadınız normal doğum sürecinde. Kesi dikiş vs var mı sizde de ? Herhangi bir problem oldu mu ? Cinsel ilişki, sağlık açısından görsel görüntü olarak vs. Nasıl kesiyorlar inanın bilmiyorum o yüzden endişeye kapılıyorum.