aygul-7138 Tabem Ben hamileliğim başından belli aynı sorun kabızlık maalesef 13+3 oldum devam ediyor Afedersiniz basur oldum 🙄😔
Zeyno21e Aranızda mide bulantısı olan var mı kızlar ben 8 haftalık oldum kusma yok ama acayip mide bulantısı var doktor prilam hap verdi sersem gibi yatıyorum
Busra3590 Zeyno21e bende aynı şekilde bulantı yaşıyorum en iyi çözüm uzun süreli aç kalmamak ve açık hava
Zeyno21e Fulyalife evet canım gebelikten oluyor doktorunla konuş istersen bunun için sana şurup versin bende oyle oldum doktor verdi bana şurup rahatladım