Kızlar normalde kistlerim yoktu , ama bu gebeliğimde bebeğin yanında 2 ay önce 3cmydi şimdi 4.5 cm olmuş yuvarlak bir kist var doktor bebeğe bağlı olmadığı söyledi keseye bağlı dedi kordona falan baktı başına gelen oldu mu ? Doğumda beni zorlar mı 🫣😕