ilaycete213 17+3gunluk gebeyim doktora gittim fakat doktor muane sırasında bagirsaginda parlaklık olduğunu ve perinatolojiye gözükmek işte kızlar sizce ne oluyor bu
Suhiss Perinatologlarin cihazlari daha gelismis oldugu icin yonlendirmis sizi telaslanmayin hemen gidin insallah temiz cikar 🙏