Maveraa Kızlar 39+0 olduk bugün hala bir belirtim yok. Bebek hala midemin altında toplanıyor yukarda yani. Kanala mı inmedi acaba karın düşer aşağı rahatlama olur fln diyorlar. Hiç karnı düşmeden doğuran var mı🥲
Sinemms06 Maveraa bende hala o şekilde hissediyorum hatta dün kontrolde doktor daha kanalda değil dedi haftam 39+1 2. Gebeliğim doğum anında inebiliyorlar falan dedi anlamadım hiçbirsey
Hamilebirisi_06 Maveraa genellikle karın düşüyor ama belli olmaz suyun gelip birden doğuma da gidebilirsin anlık bir durumda bile olabiliyor