Bebekbeklrkn Aç olsa durmaz ağlar,sonuçta emziğin içinden süt gelmiyor.Merak etmeyin 🌺 Ben emziği erken vermediğime çok ama çok pişmanım, devamlı memede durmak istedi,WC’ye bile gidemedim,biri getirmezse yemek vs yiyemedim ve o dönemde çok yıprandım… Tecrübe oldu,birdaha çocuğum olursa direk emzik vereceğim