AE42 Bilinçaltımda hep o var nedense sanki gece sancım başlayacak gibi sizce genelde ne zaman denk geliyor okuduğum hikayelerde de hep gece, gece biraz daha korkutucu sanki 😱
Mv00 AE42 sanki bende öyle hissediyorum hep 🤭 bi de eşim vardiyalı çalışıyo hep o yokken bişe olacak sanıyorum 👀
momof3 AE42 Pat diye Doğum olmuyor kızlar öncesi var ama herkesinki farklı oluyor kimi gece kimi gündüz doğuyor 😌 Ben 15:10 da Doğum yaptım mesela son derece sakin saatlerdi 😅
AE42 Bustagur Evet bende öyle hissediyorum nedense tam uykunun en tatlı yerinde sancılanırım diye düşünüyorum demek ki var böyle bi istatistik 🤓