Ebrualp Bnde 7 haftalik hamileyim daha yeni geçti 3 haftadır benimde öyleydi her yandığında mandalina yedim çok şükür fayda etti sen de öyle dene.daha olmassa dokote kontrolünde ilaç alırsın canım. Tez zamanda geçsin inşallah
SevgibiR Bnm de geçen yaniyordu dra gittimde sordum ben ilaç alma dedi gaviskon şurup alabilirsin çok rahatsız olursan dedi bnm geçti ztn almadım bilmedin ilacı içme sormadan