Kızlar bu ilk gebeliğim o yüzden fikre ihtiyacım var tam anlayamıyorum. Normalde gelen her sancıyı doğum sancısı diye düşünüp kendimi moda sokmuyordum ama üç saattir falan dinlenme halinde olduğum halde belimde ve karnımda hafif bir ağrı hissediyorum. Ama bu belimde ve karnımda olan ağrı sürekli var . Ara ara da karnım aşırı sertleşip karın bölgemdeki ağrı bi tık daha şiddetli oluyor ama yinede çok amansız bir sancı kasılma değil. Sonra o geçiyor ama öyle bir dakika falan sürmüyor maksimum onbeş saniye falan. 37+3 üm buarada bu tarz kasılma sancılanma yaşayan var mı acaba doğum sancısı geliyor olabilir mi ufak ufak