1bebe1meow Kızlarrrrr 3. Ayıma gidiyorum ve 2 gündür kasığım ve belim ağırıyor ilk başlarda da ağrım olmuştu ama geçti 2 gündür yine başladı 3 . Ayına girişte böyle bişey yaşayanalrınız var mııııı korkuyorum kontrolüme 1 hafta var ne yapacağım
Hamilebirisi_06 1bebe1meow eğer adet ağrısı gibi yoğunsa mutlaka gidin hafifse ilk zamanlar olur ağrınız oldukça dinlenin
Tazeanne68 1bebe1meow aşağı baskı şeklinde bi ağrı varsa gidin beklemeyin enfeksiyon da olabilir yani 1 haftayida beklemeyin bence şikayet varsa ya direk acile gidin yada sabah direk doktorunuza gidin ağrı sonuçta
Hamilebirisi_06 1bebe1meow o zaman normal ağrınız oldukça dinlenin yormayın kontrolünüz olunca doktorunuza söyleyin. Hamileliğin tüm süreci ağrılı geçiyor maalesef. Ağrısız rahat bir hamilelik geçiren yoktur bence
Hamilebirisi_06 1bebe1meow rica ederim bunu bir gebelikle düşük riski, erken kasılma, gebelik zehirlenmesi, bebeğin suyu azalması ve plasenta previa geçiren biri olarak söylüyorum içiniz rahat olsun ona rağmen 38+6 da doğum yaptım