Crn-akky Kızlar şuan 5+4 üm geçen cumartesi doktora gittim kese vardı bebek gözükmedi normalde adet tarihime göre 7 haftalık olmam lazım ama kese 5 haftalık gözüktü cuma günü tekrar gidicem sizce bebek gözükür mü