Merhaba dün Serklaj ameliyatı oldum 13. Haftam doktor normal hayatına devam edebilirsin dedi ben yine çok uzun süre ayakta kalmadan yatmaya devam ediyorum, dün kanamam vardı bugun kahverengi akıntım geliyor enfeksiyon için neler yaptınız? Nelere dikkat ettiniz? Serklajlı arkadaşlarım yardımcı olabilir mi?🥹