Aysusenn Herkese iyi geceler .. arkadaşlar 37 haftamdayım iki damla kahve leke vardı sümüksü ama daha olmadı yaşayan varmı
akdogann Aysusenn merhaba bende 37.haftadayım dediğiniz gibi kahverengi sümüksü akıntı geldi ama afedersiniz 2 3 kere tuvalete girdiğimde peçeteye geldi acaba bu nişan mıdır yoksa dün çatı muayenesi oldum o yüzden lekelenme mi oldu acaba
26Seyma26 Bendede lekenme başladıktan 5 gün sonra doğumum oldu yarın belki hafif hafif agirlarin olur