Bbk88 ben doğal yolla kalabildim ama 11 ayın sonunda oldu, zor bir şekilde oldu o da düşükle sonlandı maalesef, kendinize tabii ki şans verin doğal yolla ama ne kadar olacak bu süre kişiden kişiye değişir kimisi 1 sene sonunda kalır gebe kimisi 3 ay sonra kimisi de hiç kalamaz bunu zaman gösterir, demek istediğim birkaç kez tedavi gördükten sonra sürekli ilaç tedavisi yerine tüp bebek bana daha mantıklı geliyor , çünkü her gittiğim doktor bana doğal yolla gebe kalmışsın yine kalırsın diyordu ama benim sürecim bi 3 Seneye yayıldı ve ben çok bunalıma girdim artık son çare tüp bebeğe gittim, gittiğimde çok bitiktim, kimsenin o ruh haline girmesini istemem o yüzden çok beklemenin iyi olmadığını düşünüyorum 🌸
Bu arada benim sebepsiz infertiliteydi yani hala bilmiyoruz neyin engel olduğunu gebe kalamamamda