Bence de çok erken bebim doktorum 34 35. Haftaya kadar tam teşhis koymadı artık 37.haftadayım öyle kesinleşti sezaryen günü verdi. Sizin haftanız çok erken mutlaka yukarı çıkar,çıkmazsa da az da olsa oynuyor rahim ağzından.Ayakta çok durmayın ve hep aynı yere uzanmaya çalışın sola mesela.