Kızlar 27+3 olduk dün tam kan hemogram ve şeker yüklemesi yaptırdım tokluk glikozunda bozulma var dedi doktor ve diyet yapacaksın dedi makarna ekmek pirinç çikolata herşeyi yasakladı açlıktan ölüyorum var mı benim gibi olan çok aç kalmakta sorun yaratmaz mı ya midem deliniyor sanki ne yiyip ne içeceğiz