Kasık ağrıları çok şiddetli olmazsa eğer normal sayılabiliyo rahim büyüdüğü için olabiliyor ama çok şiddetliyse bir görünün serviks yetmezliği olabilir ama hamilelikte karın ağrısı hiç normal değil diye biliyorum bel ağrıları vs olabiliyor bebeğin ağırlığından dolayı ama karın ağrısının sebebi farklıdır siz kesinlikle doktora gidin