İyi akşamlar, akşam üstü kedimi veterinere götürdüm orda baya gerildi yüzümün sol tarafında tırnak izleri var ikisi derin malesef canım çok sıkkın😔 kanlıydı pek anlamamıştım ama derin yaralar iz kalsın istemiyorum gözümün altı tam dikkat çekiyor . Daha önce başına gelen var mı iz kalmasın diye ne kullanabilirim ?