Cicekmelisa Elanur34 yaparken acımıyorda sonrasında bir gun falan kolunu kaldırınca biraz acısını hissediyorsun ama abartılcak bi acı değil🥰
Ecemp1610 Elanur34 ilk dozda bende hiç bir şey olmadı dün ikinci doz oldum bugün baya bi ağızda tat bozulması ve mide bulantısı var
Zeynep-A Elanur34 ağrı yapıyor sadece sağlık ocağındaki hemşireler buz koy diyor çok dayanamazsan parol iç diyorlar
tgbmerve Elanur34 biraz ağrıyor ama ben eve gelince bir saat buz koydum ara ara da devam ettim 2. Güne azaldı , ama öyle aman öldüm bittim değil , buz rahatlatiyor
Cns-cns Öyle fazla agri yapmadı bende hafif sızladı sadece 2.ci dozda hiç ağrım olmadı hemşire gözümün önünde vurdu iğneyi acaba vurmadı mi diye de şüphe ettim 😁
caglaapltcn Dün oldum. Dün hiç birsey hissetmedim bile bugün de öyle çok engelleyecek beni aksatacak ağrısı olmadı açıkçası
denizalismom Elanur34 yaparken acımıyor ama sonrasında kol ağrısı halsizlik ve ateş yapmıştı bende. Herkeste farklı tabi. Ama olabilecek bişey bu çok ağrı olunca parol öneriyorlar.
Aselbade Elanur34 valla gecen hafta bugun oldum 2 gun kolum ağrıdı ilk gebeligimde 2 doz olmuştum hiç ağrı olmamıştı bunda 1 doz oldum aşırı agridi