Bebeğim en büyük şansım inşallah sağlıkla gelir.. Ama en güzel geçirmem gereken günleri bana zehir ettiler .. Tek bildiğim şey mutsuz olduğum ve bu bebeği böyle insanların arasına getirmek için hata yaptığımı düşünüp kendimi suçluyorum. Güvenmemeliydim diye içim içimi yiyo..