HilalEraslan aşağıdaki rakamlar sancı oluyor demek. Ki sancın yok.
Benim De bu ara haraketi az çıkıyor nst de.
Kalp atışı 140 ile 160marıyor.ama haraket yok çikolar meyve suları ama ııııı bana mısın. Demedi
Doktor a sordum büyük ihti al uyuduğu bir saate denk geliyoruz diyo belki seninkide öyle