İyi akşamlar hanımlar. Bu benim 2. Hamileliğim ilkinde sezaryen olduğum için doğum başlaması normal sancı nasıl birşey bilmiyorum. Onda belim kopacak gibi ağrıyordu meğerse o sancıymış. Şimdi 33+2 haftalığım midem bulanıyor karnım ağrıyor ama ara ara ağrıyor belim ağrıyor sonra çözemiyorum karnın mı midem mi bu bir kaç saattir böyle. Bu sancı mı oluyor acaba midemi mi bozdum anlamıyorum. Doktoruma yazacağım ama önce tecrübeli annenlere sorayım sancı doğum başlangıcı nasıl oluyor?