Üniversiteyi yarıda bıraktım evlendim diye, pişman da değilim açıkçası, eşimin işinden dolayı küçük bir ilçede yaşıyoruz çok sıkılıyorum yapabilecek hiçbir şey yok burada , sıkıldığım için şuan halk eğitim merkezinde dikiş kursuna gidiyorum ama gebelikten dolayı çok duramıyorum reflü çok zorluyor ve çabuk açıkıyorum her neyse ,çalışmak istiyorum yaa ama kendi işim olsun istiyorum 😅 fikirlerinize açığım 😁bişeyler almak istiyorum ama borç falan var birikim yapmaya çalışıyoruz sürekli erteliyorum eşim cimri biri değil ne istersen al der düşünme böyle şeyleri der ama yok yaa yapamıyorum kendi param olsun istiyorum 🥲😁öyle bir sitem işte:/