Merhaba. Benim ilk hamileliğim o yüzden tedirginim. Ben 30 haftalık hamileyim. Bebeğim hep bazı günler haraketli bazı günler nerdeyse haraketsiz oluyo. Ama 3 gün önceye kadar 2 güm falan bayaa haraketli oldi sürekli kıpırdadı tekmeler atdı. 3 gündür az haraket ediyor. Haraket var hissesiyorum kıpırdıyo gümde 1 kere falan kendini sallıyo sanki ama bi kaç gün önce o kadar fazlaydıki şimdi az olmasına tedirgin oldum. Hep oliyorum sonra ultrason herşey iyi diyo. Ama daha yemi 15gün falan önce ultrasona girdim bidahaki ne zaman bilmiyorum o yüzden sormak istedim 😭