Anneler selam 38+2deyim 4 haftadır nstde sancılarım yüksek çıkıyor geçen hafta 75′e kadar çıktı ama açıklık 1 cm. 2 kez çatı muayenesi ve açıklık bakıldı biraz canım yanmıştı kendimi sıktığım için ozellikle çatı muayenesinde. Bugün yine sancım çıkınca doktorum alttan bakmak istedi ve bu kez kendimi hiç sıkmadım açıklık bakacağı için acımayacak diye ama bi şey yaptı ne yaptiğını bilmiyorum çok canım acıdı. Bebeğin başı iyi basıyor falan dedi bende bebeğe dokunduğu için o kadar canım yandı sandım. Geçen hafta ne zaman doğar tahmini dediğimde onu bilemeyiz demişti. Bugun ben sormadan 3 4 güne gelir bebek dedi. Ve ayrıca bugun kanaman olabilir ve ağrın olabilir dedi. Kanama olmadı ama hastaneden çıktığımda bari şiddetli ağrım var. Sizce doktor uyardı mı doğum için? Çünkü daha önce hiç ağrın kanaman olur dememişti ve çıkınca da sorun yaşamamıştım. Ama az önce neye baktınız dediğimde yine aynı açıklık ve çatı demişti ama muayene etme şekli bile farklıydı parmaklarıyla bi Sey yaptı anlamadım