Merhaba anneler, anne adayları bebislerim Allah nasip ederse temmuz Ağustos arası doğacak yavaştan kıyafete başlamayı düşünüyoruz. İkiz annesiyim. 10 lu hastane çıkışı ve 5 li hastane çıkışı aldık her ikisine de. Daha yoğunluklu kısa kol zıbın mi giydiriliyor yaz bebeklerine uzun kol ne kadar almalıyım. Liste yapacağım sayılı fikir verirseniz çok sevinirim