Gebe olduğumu öğreneli bir hafta oldu şuan 5 haftalık hamileyim sigara kullanıyorum öğrendiğimden beri günde en fazla 3 tane içtim bugünden sonra içmeyi düşünmüyorum vicdanım hiç rahat değil. Şimdiye kadar içtiğim bebekte bir sorun oluşturmuş mudur içim içimi yiyiyor
>!~~_****_~~!<