Hayırlı aksmalwr arkadaslar geçende buraya yazmıştım. 7 haftalık hamileyim ancak kesen küçük denildi. Kalp atışı var ama. Haftasından geri de geliyor kese. Bu şekilde devam da edebilir, bebeğin oledebilir dedi doktorum. Günde ,3 lt yakın su içiyorum, havuç suyu meyve suyu vs neyse. Cuma günü kontrolüm ver dua eder misiniz bana hayırlısı ile düzelsin bu durum. Şimdiden dua eden herkesten Allah razı olsun. Bir kızım var ikinciye hamileyim..ilk defa başıma böyle bir şey geliyor.