Nurdan0104 hunilimom içine doğuyor diyolar ya benim icime hep erkek doğdu ama kız dedi doktor yüksek ıhtimal benim içime doğan çıkmadi sizin😊
SvgSnn Japicann benimkide 12de gösterdi 🤗 doktorum erkek büyük ihtimal dedi yarın kontrolum var tekrar ve ikili tarama test sonuçlarım çıkacak 🙏🏻
Japicann SvgSnn benmde içime erkek doğuyor ama acaba doğru mu bakalm söylerse söyler yoksA bekliyoruz
Mitatbusra Japicann ben geçen hafta 2'li tarama testine gittiğimde %90 erkek dediler cinsel organı tam oluşmamış olsa bile onu oluşturan tomurcuklar kendi belli ediyormuş Bu tahminler genelde doğru çıkıyor dedi .
YadeOmer Nurdan0104 sanmıyorum canım kemik yapısından bile anlaşılabiliyor zaten anlıyor yani doktor,benim de bugün 15+6 ydı kız dedi kesin. Ki seninki 17 haftalıkmış anlamak için yeterince büyümüş maşallah