Mayaaa34 Kizlar kedim kaka yapdiginda cok kotu kokuyor oyle boyle degil yani odadan cikiyoruz buna nasil cozum bulabilirim herkes o havayi soluyosun tehlikeli senin icin falan diyolar sanmiyorum ama insan genede cozum arıyor mamada iyi marka veriyorum kısırlastirinca geciyormu veteriner 8 aylik icin erken daha dedi
elifodabasi35 Mayaaa34 ben erkek kedimi 7 aylık kısırlastırdım ama dıskı her zaman bu şekildemi kokuyor yoksa suanda mı böyle ? Kızgınlık döneminde israrları kötü kokuyor dıskıda koku hiç yaşamadık
pisiannesi Mayaaa34 ![https://mutluresim.com/images/2024/02/28/zeOOsF.jpg] , mama kaliteli olsa bile kedi dışkısında koku olabilir, kısırlaşmayıp kızgınlığa giren kedilerin bıraktığı koku dışkı kokusundan çok daha ağır bi koku. Bazen kumdan kaynaklıda koku çok yayılıyor, kendim denemedim henüz ama o attığım ürün çok işe yarıyor diyolar
Hamisbayan Mayaaa34 kedi büyüdükçe kokar kısırlaştırmanız en doğrusu hem kediyede zarar ev kedisi sonuçta kısırlaştırmanız onun açısından iyi olacaktır hemde bir süre sonra koku bırakmaya başlıyorlar bu sizi daha da rahatsız eder çünkü kolay kolay geçmiyor bıraktıkları koku
mickey Mayaaa34 Bende eskiden kedi beslerdim toxoplazmam pozitif çıkmıştı. Toxo nuza baktırdınız mı. Şuan ben o illetle uğraşıyorum 😞
aslanbeyy Büyük ihtimalle kızgınlık yavaştan başlıyor benimde öyleydi hamile kaldım o tuvaletinin kokusu nerede olsam gelirdi Şuan çok şükür koku yok 9 aylık kısırlaştı. Cins kediler de yapmıyorlar erken malesef bizde çok bekledik artık işaretlemeye başlayınca yapıldı.bide kum markasını değiştirdim memnunum suanlık
aslanbeyy Deneyin isterseniz bana da arkadaşım tavsiye etti oda kokuda baya hassastır.kısırlasana kadar idare edersiniz🥲
Mayaaa34 aslanbeyy suan misafirlikte oldugumuz icin mecbur bizim odada duruyor bizim evde baska odada duruyodu
aslanbeyy Mayaaa34 bende anneme geçince banyoya koyuyorum yer yoksa bile küvet içine koyabilirsiniz aynı odada zaten korkmasa bile pek sağlıklı değil🥲
aslanbeyy pisiannesi ben bizzat bunu deneyimledim, kızgınlık öncesi o koku için malesef işe yaramıyor. Benim attığım kumu denerseniz size daha hesaplıya gelir bu attığınız linkteki ürün az oluyor.🥰 görseldeki kumun içerisinde bu üründen var bi Nevi karışık kum gibi daha yoğun 🌸
Gulaysrcn mickey çok geçmiş olsun umarım atlatirsiniz.🙏 Kedi beslerken mi geçti size bu parazit acaba ? Doktorum bana ilk 3 ay dışarısı et ürünleri tüketmememi söylemişti. İyi pişmeyen et ürünleri salam sosis vs bunlardan da gecebiliyormus. Bir kaç hastası bu sebepten düsük riski altında kalmis
Mayaaa34 mickey benim negatif cikti ev kedisinde zaten toksoplazma olmaz veterenir bana oyle demisti antibiyotik tedavisi varmis zaten korkmayin
pisiannesi mickey iki kedim var benimde, evden çıkmıyolar, aşılarını yaptırıyoruz, çiğ hiç bişey vermiyorum, sadece kuru ve yaş mama, bi sıkıntı olacağını sanmıyorum, kediden değilde başka bişeyden geçmiş olabilir mi size
mickey pisiannesi Valla anlamadım doktor direk kedi besliyor musun dedi. Evet kedim var dedim. Benimki de sadece kuru mama yerdi. Zaruri kürtaj olmak zorunda kalınca, ağlaya ağlaya sahiplendirmek zorunda kaldım. 3 yıldır kedi yok evimde ama burnumda tütüyor 😞😞😞 kedi videolarıyla besleniyorum