Sclkrcu adet gecikmesinden doktora gittim yumurtlama zamanında olduğumu söyledi doktor, yumurtam 18mmymiş çatlatma iğnesi yaptı doktor. 12.günde negatife döndü bugün 13.günüm kan verdim sağlık ocağında sonucu bekliyorum, inşallah vardır. Sizde adetiniz gecikirse 1 hafta sonra kan verin ancak öyle öğrenirsiniz.zaten varsa küçücükte olsa çıkar ben öğrendiğimde 2.5 haftalıktı