Bilmediğim için soruyorum, burda bazen denk geliyorum doktorun doğumu başlattığını söylüyorlar. Ben 39+1 oldum. Doktor ilk başta 6 Marta kadar demişti (40. hafta) iki gün önce kontrole gittiğimde 13 mart (41. hafta)
bekleriz demişti. Özele gidiyorum, nst sancı çıkmıyor, açılma falan da yok. Eğer beklemek istemezsem 40. haftaya girdiğimde doğumu başlatalım diyebiliyor muyum? suniyle falan artık bilemiyorum nasıl oluyor😂 İnsallah tüm bunlara gerek kalmadan kendi gelir tabii ama tecrübesi olan var mı?