Tubiksercan Yakın arkadaşlarımla bu cumartesi buluşuyoruz. O zaman 9+3 olucam. Sizce sölemeli miyim yoksa daha erken mi
Zeytop Kalp atışı falan duyduysaniz ve yarın öbür gün Allah korusun bir sıkıntı olursa yüzünüze vurmicak sizi uzmicek insanlarsa paylasabilirsiniz